29. 11. 2011

Kdo jsme my?

Slovo MY čítá mně, mého přítele Roberta a pejska Máju.
Jméno jsem nevybírala já, kdybych ho vybírala, tak vyberu něco oduševnějlejšího..Třeba Paris, Bordeaux, Agáta,..
A nebo bych jí taky nechala jméno Mája. To by bylo asi lepší.
Mája není totiž ani moc pes. Je to malá krysička, která se hlásí k plemeni Pražský krysařík, ale je velká asi jako větší morče a podle Roberta prostě MUSÍ! spát s náma v posteli.
Nevyplatí se jí chodit venčit v době když pospíchám, protože si jí pravidelně někdo chce pohladit, ona utíká a  než se pak vyčůrá, tak to trvá tak 20minut.

Další z party je můj přítel Robert.
Je mu 25 a je to můj zlatouš většinou, ale jsou chvíle, kdy bych ho zabila, nebo někam uklidila.


Potřebovala bych, aby někdo napsal knihu s radami jako jak prát černobílé prádlo apod ...

Zdraví ďábelská řidička, hahaha!

3 komentáře:

  1. Jéj, konečně někdo. Přemýšlím o krysaříkovi. Nemůžu se vůbec rozhodnou jestli je to dobrá volba atd. Chtěla bych o ní s někým pokecat. Mája je pěkná. :) Kolik jí je? Myslíš že bych s tebou mohla někdy o ní pokecat? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. roztomilý pejsek :)) ale já radši ty velké ;) tak hodně štěstí ve vztahu, ať vám to spolu co nejdéle vydrží ;)

    mohlo by to s ním vyjít, byla bych ráda :P ale nechme tomu volný průběh :)

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilej pejsek <3
    jo, to znám, hodinu strávíš se psem, než se vůbec vyčůrá :DD
    jinak krásná fotka, moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat