29. 11. 2011

Takový normální život s přítelem a hubnoucím programem.

Ahoj,
jsem úplně normální 2 měsíce 18ti letá holka a bydlím s přítelem a chodím do třeťáku.
Ano, splnil se mi sen mnoha holek a já, do té doby ještě maminkou zhýčkaná slečna, jsem začala bydlet s přítelem. Ještě ke všemu se právě snažím zhubnout, takže sedím u počítače a snažím se sníst mnou prvně udělané rizoto.
Dočetla jsem se totiž, že po rýži se hubne. Takže jsem si uvařila rýži a chtěla si k tomu udělat mraženou zeleninu. Bohužel jsem neposlechla návod na obale, kde mi radili zeleninu uvařit ve vodě a osmahla jsem jí na pánvičce podle receptu z netu.
Výsledek je nedovařená rýže s olejem napuštěnou zeleninou. Takže pokud máte někdo návod na jedlé dietní jídlo, prosím napište mi ho, jsem zoufalá.
Ještě abych se vrátila ke druhé a třetí větě. Nikdy jsem se neučila vařit, občas jsem něco ošmrdlala hadrem a myslela jsem si, jak nejsem do života vybavená. Zjišťuji, že nejsem. A ještě horší je, že nejsem ani manuálně zručná, takže si dovedete představit můj nynější život, kdy nademnou nestojí vyhrožující matka se smetákem v ruce.
Snad vás můj život bude bavit stejně, jako lidi v mém okolí.
Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat