30. 11. 2011

Plán na zítřek.

Ve škole jsme dostali úkol a to sepsat si s kým a o čem jsme se za poslední týden hádali.


Mně řekl, že bych si to nejspíš díky tomu, že jsem hádavá, měla psát na toaleťák, aby mi stačil papír.
Výzvu jsem uposlechla a už jsem popsala tolik čtverečků, že to postačí na dvě obtočení - za dva dny!
Zítra vám to moje veledílo vyfotím:D


Navíc jsem dnes s kamarádkou zaběhla do Rossmana a vybrala si řasenku.

Ještě jsem neměla tu čest zkusit jí, ale snad budu mít řasy aaaaaaž do nebe!:D


Přidávám jednu fotku, když jsem vezla přítele autem kamarádku domů. A že to byla ďábelská jízda, to si pište! Občas si totiž ještě pletu strany, takže si chvílemi nejsem jistá, jestli se jezdí vpravo nebo vlevo, ale to vypiluju! :D

2 komentáře:

  1. to jsem zvědavá na fotku :D dej vědět jaká je ta řasenka ;) a to auto, no hned bych se projela :)

    OdpovědětVymazat