1. 12. 2011

Bezva dny předemnou. A jedna malá recenze

Zítra jedeme opět zpátky do Kytlic - díky projektu PŘEDSUDKY JSOU OUT.
Všechno máme hrazené, minule jsme tři dny pobytu skoro jen hráli hry-bylo to super!:)
Přidám sem pár fotek z minulé akcičky, bohužel hulení vodnice na záchodě vyfocené není :D :(


Dále přikládám můj toaletní papír s tématem hádek :D




A ještě dříve k čemu mi slouží sešit na češtinu a jaký bordel je u mě na lavici normální :)





U řasenky se mi líbí hlavně vzhled horní části, moc pěkný vzor! :)


Abych něco napsala i k řasence. Patřím ke slečnám, které měly na řasy docela štěstí a tak si nemůžu moc stěžovat, ale co udělala tahle řasenka s mými řasami, to je až neuvěřitelné na řasenku za 139Kč :)
Řasy jsem měla o mnoho hustší a delší. Nejspíš je to taky kartáčkem, ten je u mě hlavním kritériem.
Žádný ohybný, který se "přizpůsobí" řasám. Největší blbost. Akorát jím nemůžete řasy pořádně projet a pročesat, protože se vám ohýbá do všech světových stran a bohužel většinou přesně do těch, do kterých nechcete.
Pamatujte, čím hubenější kartáček, tím horší výsledek. Zatím jsem se nesetkala s tlustým kartáčkem, který by mě zklamal.


OVŠEM AŽ NA JEDEN! Jenže to nebylo kartáčkem, ale celou řasenku. Takže až se vrátím z Kytlic, tak se můžete těšit na recenzi řasenky, která se dá spolehlivě odlíčit možná tak Savem!


A také ještě na jednu řasenku a ta se naopak odlíčí přes den úplně sama, protože se spolehlivě odrolí.


Doufám, že jsem Vás ještě neunudila a v neděli, až se vrátím, tak se můžete těšit na článek, fotky a recenze!
Mějte se krásně.
Míša

4 komentáře:

  1. Používám voděodolné linky ve fixu od essence a jsem s nimi 100% spokojená..Make up od Dermacolu mi poradila kámoška, ale váhala jsem jestli si ho mám vzít. Mám ten nejsvětlejší odstín, když jsem si ho zkoušela na ruku, tak mi přišel takový tmavý, ale když jsem ho vyzkoušela doma, tak bomba! Stačí opravdu jen malinká tečka a zakryje to uplně všechno!! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. no páni taky bych se takového projektu účastnila, pěkně si to tam užij ;)) na fotkách vám to sluší všem, vypadáte jako správná holčičí parta :) tak až takhle popsaný toaleťák vidím poprvé :D
    možná se po tý řasence poohlídnu :D
    jak si všechny děláte tak pěkné a přesné linky, mě to prostě nejde :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty fotky jsou super =) tuhle řasenku jsem měla taky, ale někde jsem jí ztratila

    OdpovědětVymazat