18. 2. 2012

TONIGHT!

Dneska mi opět přijedou moje spolužačky na byt a jde se pařit k nám do klubu na facebook párty.
Mám pro Vás fotky, z minulé house párty a to byla pecička!
Jinak jsme si dneska s Robem uvařili oběd, hranolky se sýrem. Neptejte se, jak sýr dopadl, vytekl celý do kapky:D
Včera, když Robovi zapadlo auto, to byla komedie :D Běhal kolem s hrablem a když už nebylo co odhrabat a s autem pořád nešlo vyjet, tak zavolal kámošovi. Ten autem přijel, zaparkoval a už si to kráčel s dalším hrablem přes rameno k nám. Tak mu Robert vysvětlil, že hrablem to zkoušel, že potřebuje vytáhnout přes lano. Na to mu Honza řekl, že on taky zapadl, no paráda :D
Vyhrabal se, dojel k nám. Řekl, ať jedu dopředu, že zatlačí, zatlačil a promáčkl světlo :D ..Navázali lano a řekli mi, ať dám zpátečku a pořádně na to šlápnu, že mě Honza "utrhne" tzn. pořádně škubne a pojedem. Rozjel se, a utrhlo se očko s lanem :D ..tak ho tam přidělali zpátky, přidělali a řekli mi, že mě znovu utrhne, ať autu pořádně dám. Zabral a v tu chvíli se lano přetrhlo napůl. A Honza chytl to lano, že teda bude tahat za to lano místo auta, no dovedete si představit, jak to vypadalo :D Nakonec se nám to ovšem povedlo a po půl hodině jsme konečně odjeli.

Nejlepší parta!:)

První společná párty:)
To se občas stane ve čtyři ráno no..jinak na tom bílym papíru je napsáno JÁ STŘEŽÍM OHEŇ :D
Pán mě poprosil, abych pohlídala, že už nikdo nebude do toho krbu který je kousek od nás nikdo nepřikládal. Tak jsem si to napsala na ceduli a stoupla si před něj :D
Můj první Fuuuuuuuu obrázek..no k tomu jsou potřeba vědět souvislosti, ale berte to tak, že Valu je strašně vděčná za každý jídlo a Péťa též :D

Moje párty zábava, akorát se všichni při tom tak opili, že jsme to nedohráli :D :(

Takhle to dopadlo po tom, co jsme to hráli v náladě :D

Příště pokračování :)

2 komentáře:

  1. Great pictures, looks like so much fun! <3

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to mě pobavilo :D:D máš vtipné články, to se cení :D

    OdpovědětVymazat