17. 2. 2012

Zase zpět a malé shrnutí

Opět jsem se tu neukázala dlouhou dobu..možná to je tím, že zkoušim, co mě bude bavit.
Outfity to nebudou, recenze a kosmetika též ne, třeba vyjde tohle.
Nejdřív malé sdělení. Jsem ZASNOUBENÁ. Ano, je mi teprve 18 let, půl roku. Od konce 17tého roku žiju s přítelem. To zasnoubení byla nejdromantičtější věc, kterou jsem zatím zažila. Nikdy jsem na to nebyla, takže jsem toho zatím moc nezažila. Odvezl mě se šátkem na očích večer na místo, kam jsme spolu poprvé jeli a zatímco mi sundaval šátek z očí, tak říkal, to, co se běžně při žádosti o ruku nejspíš říká. Otočila jsem hlavu a tam byl osvícený most, nádhera. Pár minut jsem neměla slova, což se mi moc často nestává. Pak jsem řekla, dle očekávání, ano.
Ale zpět ke společnému bydlení.
Hodně mě toho naučil on a hodně jsem se toho musela naučit sama.
Škola života se tomu myslím říká.
A proto bych ráda, alespoň pár z Vás pomohla - co se vaření týče. Ano, nejsem ta správná osoba, ale třeba se najde někdo, komu nestačí ani recepty na internetu. Taky jsou pro mě složité, takže to dělám po svém.
Dále - koupila jsem si štěně. Přítel už jednu mršinu malou má, tak jsem jí pořídili kamarádku čivavu.
Je to moje zlatíčko a je díkybohu vážně učenlivá, i když mě to občas stojí hodně nervů.
Pár randoms :)

Robova první volba - byl mi trochu větší - fotka je chviličku po požádání.
Druhá volba - už mnou vybraný a sedící :)

Z loňského focení s dětmi z dětského domova

Teď už snoubenec, jinak zlatouš :))
Fotka trochu out of topic, ale je to ráno po hodně brutální house party, tak omluvte náš vzhled :D

Miláček !

3 komentáře:

  1. tyjo! to je úžasný že se tak rozhodl (jako uz tak v ranným věku:D)
    je to strašně krásný.
    přeju vám jen to nejlepší,)aby se vám vedlo a abyste všecko zvládli a tak,)je to krasa^^

    OdpovědětVymazat
  2. jéé to je krásný,gratuluju ať se vám daří a to štěňátko je sladký (tak jako vy dva samozřejmě)

    OdpovědětVymazat