4. 12. 2011

Jsem doma!

Ahoj holky,
omlouvám se předem, že recenze ještě není, ale před chvílí jsem přijela. Víkend byl úžasný, skvělý, zábavný, trochu únavný, ale vůbec se mi nechtělo domů..a nebyla jsem jediná:)
A nejlepší byly večery. V jednu chvíli jsem málem umřela a to když jsem se napila a následoval výbuch smíchu a já se hrozně zakuckala, dusila jsem se a ty dementíci místo aby mě nikdo praštil do zad, tak mi řikali pšššššt :D
Fotek je hodně, já sem dám zatím jen malou ukázku.


Na první fotce jsem s Lukym, to je takovej náš frajer z druháku, kterej miluje, když mu holka líže bradavky :D


Tuhle fotku jsme dlouho trénovali a nakonec jsme každý měl své jméno. Já mám zatím jen Verču, ale taky mám Mišel, to přidám později.
Je to vyfocené po ustavičném mávání svítícími náramky. LOVE IT!



Dali jsme dohromady dokonce básničku, která měla shrnout náš první den.
Zážitky jsou nezapomenutelný a já jsem ráda, že můžu chodit na tak skvělou školu. Přestože je naše škola soukromá, nejsme žádný namyšlený zbohatlíci a k zábavě nám stačí opravdu málo! :)

Dnes je pátek bláznů svátek a v Kytlicích vládne zmatek
zahráli jsme spoustu her, vylezli jsme taky ven
venku byla velká klendra, říkal to i lektor Zbynďa
"však to zvládnem", řekl Honza, v jeho prospěch byla pauza
všechno tu už dobře známe, hvězdy ty tu taky máme
na starost měl každý svou, celebritu úžasnou
jelita a prdelačku snědl Karel ve spěchu
celý den pak na odplatu, v hajzlu hledal útěchu
všechno to šlo horem dolem, smrad byl taky všude kolem
nakonec to všechno přežil, přestože den mísu střežil
hráli jsme hry na zahrádce, důvěra tu byla v sázce
proběhli jsme řadou lidí, kdo běží jen ruce vidí
důvěra v před, strach jde stranou
padnout můžeš jednou ranou
zavři oči a leť v zad, chytneme tě, neměj strach
v tuto chvíli spory stranou, věřte, společně to zvládnou
jakmile jde do tuhého, dáme život za druhého
zabolela nás i ruka, pohotovost volá "uka"
Eliška teď brečí strachy, Karlos, ten to pálí, chcem jet taky
zítra bude nový den, těšíme se přeci jen
na spoustu dalších aktivit, každá z nich zas bude hit.

Verča, Míša, Péťa, Valu, Luky a Morris
Pozdrav z Kytlic




A nakonec nejúžasnější písnička!



3 komentáře:

  1. to je zážitků, takové výlety jsou nejlepší :) pěkná fotka, a básnička se vám povedla, zasmála jsem se u ní :D kam chodíš na školu?

    to já asi budu muset začít trénovat malování linek :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta písnička je super =) a jinak to musela být vydařená akce =)

    OdpovědětVymazat