9. 12. 2011

CO JE NOVÉHO? resp. Co MÁM pro vás nového.


Začnu pozitivními věcmi a to je to, čím jsem si udělala radost!
Je to soupravička z německého HM a jsem nadšená.
Sice jsem hodně přemýšlela, jestli to mám koupit, jestli pro sebe a nebo někomu jako dárek.. Ale tohle byla láska na první přičichnutí!
Jsem sladkomil, takže tohle je ta nejsladší vanilka jakou si dovedete představit a já jsem ohromená!
V podstatě jsem v životě byla nadšená jen dvěma vůněmi. Mým parfémem Ed Hardy a tímto!
Abych nekecala, tak mi ještě moc voní Puma Flowing..


Tak to by bylo z chvály všechno.
Předpokládám, že už jste tu všichni seznámeni s velikostí věcí od e.l.f.u, ale kdyby jste náhodou někdo nevěděl, jak je to přibližně velké, tak mám pro vás porovnání!


A ještě jeden bonus pro vás mám!
A to je sytost tvářenky na kůži.
Bod dostane ten, kdo najde kde na ruce jí mám. Až tak je sytá!


Je to odstín Shy a kdybych chtěla vypadat pořádně vyblitě, tak jí použiji jako oční stíny. Ovšem pokud někomu vyhovuje, nic proti. A poměr velikosti a ceny je přímo úměrný.



Tak a teď ještě jeden bonus a věc, co 100% NE !!!
A to je tahle úžasná tužka od Rimmelu!

Jak můžete vidět, není ořezaná. A to z jednoho prostého důvodu. ONO TO TOTIŽ ANI NEJDE!
V Rimmelu po těch tužkách asi musí šlapat, jinak nevím. Je to stejný princip, jako když Vám spadne pastelka. Rozláme se a v moment, kdy jí chcete ořezat, tak se ořeže a vypadne. Nesoudím to jen z jednoho výrobku, ale už jsem si koupila dvě. Třetí už riskovat nebudu. 
Takže až prosím Vás až uvidíme SUPER AKCE RIMMEL ŘASENKA + TUŽKA ZDARMA! Tak si to všechno rychle rozmyslíme a pokud budeme opravdu toužit po té řasence, tak si jí koupíme za 100,- a tu tužku zdarma (rozumějme za padesát korun) jim tam pěkně necháme.


To je ode mě prozatím vše. Abych vás neunudila, tak si nechám speciál o řasenkách na příště a to rozumějte velmi brzo! Článek už je připraven :)
Budu více kritizovat než chválit jak je u mě zvykem, tak se těšte! :)

4 komentáře:

  1. ta krabička je sladká (: vanilkové vůně jsou úžasné (:

    OdpovědětVymazat
  2. To stou tužkou na oči znám, pakrát jsem si taky koupila špatnou která vůbec nešla ořezat :/

    OdpovědětVymazat
  3. sladké vůně jsou úžasné, ale nic se nesmí přehánět ;) takže tužku od Rimmel rozhodně nekupovat! píšu si ! :D těším se na článek o řasenkách, aspoň se dozvím něco víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám jednu takovou skvělou tužku, ta by udělala rýhu aj na cihle, takže si s ní oči fakt nemaluji:o)))

    OdpovědětVymazat